Pagina's

Healthy summer snack


NL: Oh, met dit zalige weer heb ik altijd de neiging een ijsje te eten. Maar daarnaast wil ik ook stilaan mijn bikini-body tevoorschijn toveren hihi. Dus zocht ik een gezonder alternatief. Zo kwam ik op een gezond yoghurt "ijsje", veel gezonder én even lekker (vind ik :) ) In dit artikel laat ik jou zien hoe ook jij het kan maken.

EN: Oh, with this very nice weather, i have always sense in an ice cream. But i would also like to meet my bikini body hihi. So i was looking for an healthier alternative. And i came on a healthy yoghurt "ice cream", much healthier and also delicious. In this article i will learn you how you can make it too!

 
Wat heb je nodig
  •  yoghurt (naturel of met smaak maakt niet uit)
  • fruit (ik koos voor een banaan, je kan ook meerdere dingen kiezen)
  • een bord
  • een mes
  • een lepel
  • ijsjesvormpjes
 
Hoe maak je het

1. Snij de banaan in stukjes 2.Vul een klein bodempje met yoghurt 3.Voeg nu een schijfje banaan toe 4. Herhaal stap 2&3 tot je vormpje helemaal vol zit 5. Zet het "dekseltje" op het vormpje 6. Laat het ongeveer 6 á 8 uur rusten in de diepvriezer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!